MeonlawelDrukuj stronę

Przenikliwy chłód zmrozi krew w Twoich żyłach. Meonlawel to piękna gra przygodowa typu role-playing, z wampirami w roli głównej.

Szczegóły

Komputer: Commodore 64/128
Gatunek: cRPG
Kompatybilna z PAL/NTSC
Gra na jednego gracza
Zapis stanu gry na dyskietce
Demo

Brak wersji demo
Meonlawel jest grą cRPG dla komputerów Commodore 64. Możliwa jest oczywiście także gra na emulatorach takich jak Frodo, Vice czy CCS64 itp.

Cel gry

Postanowiłeś pomścić śmierć swego ojca w krainie Meonlawel, gdzie jego oczy zaszły mgłą a serce zamieniło się w lód. Oto kraina nocy, ziemia żywiąca się agonią. Zdominowana jest przez wampiry, zarówno przez zwierzęce jak i ludzkie. Wyssano z nich ostatnią kroplę krwi. Zostali przemienieni i teraz nieustannie jej pragną. Nawet jeśli pogłoski o antidotum są prawdą, srebrny miecz mimo wszystko zdaje się być najpewniejszym wybawieniem.

Bądź ostrożny, gdy bowiem przeobrazisz się w wampira, cel Twojej drogi ulegnie zmianie, i styl życia no cóż... też.

Szczegóły

  • Nieliniowa rozgrywka
  • Po ugryzieniu przez istotę wampiryczną masz jeden dzień by zażyć antidotum, jeżeli nie uda ci się, przejdziesz na stronę ciemności, unikać będziesz światła i zmuszony będziesz wysysać krew. Otrzymasz za to dar latania.
  • Dzień, noc, poranek i zmrok - także jako graficzna reprezentacja
  • Grafika Hi-Res (bitmapa)
  • Wiele broni i zbroi
  • Różnorodność przeciwników
  • Zapisywanie stanu gry w gospodzie lub za pomocą magicznych skryptów
  • Walki w systemie turowym
  • Wiele ukrytych przedmiotów to zdobycia, które będziesz mógł zarejestrować przez stronę internetową
  • Słownik z pojęciami, który będzie powiększał się w trakcie przygody
  • Dodatkowe grafiki w trakcie gry
  • Wydanie na kartrydżu oraz w wersji cyfrowej (możliwy do uruchomienia na każdym emulatorze C64)
  • Książeczka z dodatkami i audio CD z muzyką z gry
  • Dużo dobrego humoru

Prace nad tą grą wciąż trwają, wersja demo nie jest dostępna.

Obecny stan

Przepisywanie głównego silnika z Basica do assemblera. Dzięki niesamowitej potędze assemblera, zostały dodane nowe elementy. Ten projekt pochłonie jeszcze mnóstwo czasu - wiecie, to jeden z tych długofalowych, nieśmiertelnych projektów.

Status z lipca 2020: Podstawowa walka turowa została zaimplementowana, z prawie dokończonymi grafikami postaci włącznie oraz prostą mechaniką przeciwników. Poziom z lasem został dodany. Ostatnie 3 tygodnie spędzone zostały nad grą Bring back my bones 4k zgłoszoną do konkursu Reset 64 'Craptastic' 4k game competition. Następnym krokiem jest praca nad generatorem poziomów bazowanym na wartości ziarna (seed). Dodatkowo, opcja łączenia łańcuchów AND (oraz) z OR (lub) została dodana do procedur poziomów z kilkoma fixami błędów, które przyczyniają się znacząco do elastyczności definiowania logiki poziomów.

Status ze stycznia 2020: Kontynuacja prac nad systemem walki turowej. Gra została przeniesiona na cartridge. Wczytywanie lokacji, zmiana pory dnia, efekt deszczu i animacje. Projekt doczekał się także praktycznie gotowego już edytora plansz. Prace trwają!

Copyright © 2011-2020 Commocore.
All rights reserved.